دانلود نمونه پروپوزال آماده مدیریت

Modeling Markets: Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision Making

3,000 ت

Modeling Markets: Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision Making (2015)

Peter S.H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A. Bijmolt, Koen H. Pauwels (auth.)

Published Year: 2015

Content Type: ebook

ISBN: 9781493920853,9781493920860

Publisher: Springer-Verlag New York

Pages Count: 408

Edition: 1

Language: English

Series: International Series in Quantitative Marketing

LCC: HF5410-5417 .5

File Extension: pdf

File Size: 5 MB

سایت خرید دانلود سفارش نمونه های آماده آموزشی درس روش تحقیق پروپوزال آماده, پرسشنامه محقق ساخته, پرسشنامه استاندارد, بهترین ایبوک های مدیریت و منابع آموزشی آماده برای انجام پایان نامه ارشد و دکتری

پروپوزال آماده مدیریت, پرسشنامه محقق ساخته مدیریت, فصل دوم پایان نامه؛ ارشد و دکتری ؛ کیفیت عالی

دانلود بهترین کتابها  و هندبوک های مرجع مدیریتی بشکل ایبوک PDF

ایبوک ها و کتاب های الکترونیک از منابع غنی نوشتن فصول پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین نگارش مقالات علمی محسوب میشوند. در این بخش از سایت شاهد گلچینی از بهترین کتابهای مدیریتی در حوزه های مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، تولید و صنایع و دیگر مباحث اصلی مدیریت هستیم.

کتابها و ایبوک های مرجع این بخش همه به زبان اصلی و انگلیسی هستند و عموما هندبوک آموزشی رشته گرایش های مختلف مدیریت بشمار می آیند. دانلود و استفاده از ایبوک ها از این نظر مهم است که هر ایبوک خود از صدها مقاله منتج شده است. فایل اورجینال تمام لیست و فهرست کتابهایی که در سایتهای فروشگاه آنلاین آمازون، اشپرینگر ساینس، جان وایلی، الزویر، ایبی و … را از وب سایت پی اچ دی پروپوزال خریداری و دانلود نمایید. درصورتی که کتاب خارجی خود را در سایت مشاهده نکردید میتوانید از بخش تماس با ما، سفارش خرید کتاب خارجی را مطرح نمایید.

لینک دانلود رایگان نمونه ایبوک مدیریت پروژه

با دانلود و ترجمه بخشهای منتخب ایبوک ها و کتابهای PDF مدیریت، حتی در حد دو پاراگراف، و درج منبع آن، میتوان ارزش علمی ویژه ای به بخش هایی نظیر فصل دوم و ادبیات پژوهشی تحقیق در پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری بخشید.

در صفحه سفارش جاری، شما در حال خرید ایبوک با موضوع زیر هستید:

Modeling Markets: Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision Making (2015)