دانلود نمونه پروپوزال آماده مدیریت

International Marketing: Emerging Markets (Advances in International Marketing, Volume 21)

3,000 ت

International Marketing: Emerging Markets (Advances in International Marketing, Volume 21) (2011)

Shaoming Zou

Published Year: 2011

Content Type: ebook

ISBN: 0857244477,9780857244475,9780857244482,0857244485

Publisher: Emerald Group Publishing Limited

Pages Count: 300

Language: English

Series: Advances in international marketing, v. 21

LCC: HF1416 .I58 2011eb

File Extension: pdf

File Size: 2 MB

سایت خرید دانلود سفارش نمونه های آماده آموزشی درس روش تحقیق پروپوزال آماده, پرسشنامه محقق ساخته, پرسشنامه استاندارد, بهترین ایبوک های مدیریت و منابع آموزشی آماده برای انجام پایان نامه ارشد و دکتری

پروپوزال آماده مدیریت, پرسشنامه محقق ساخته مدیریت, فصل دوم پایان نامه؛ ارشد و دکتری ؛ کیفیت عالی

دانلود بهترین کتابها  و هندبوک های مرجع مدیریتی بشکل ایبوک PDF

ایبوک ها و کتاب های الکترونیک از منابع غنی نوشتن فصول پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین نگارش مقالات علمی محسوب میشوند. در این بخش از سایت شاهد گلچینی از بهترین کتابهای مدیریتی در حوزه های مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، تولید و صنایع و دیگر مباحث اصلی مدیریت هستیم.

کتابها و ایبوک های مرجع این بخش همه به زبان اصلی و انگلیسی هستند و عموما هندبوک آموزشی رشته گرایش های مختلف مدیریت بشمار می آیند. دانلود و استفاده از ایبوک ها از این نظر مهم است که هر ایبوک خود از صدها مقاله منتج شده است. فایل اورجینال تمام لیست و فهرست کتابهایی که در سایتهای فروشگاه آنلاین آمازون، اشپرینگر ساینس، جان وایلی، الزویر، ایبی و … را از وب سایت پی اچ دی پروپوزال خریداری و دانلود نمایید. درصورتی که کتاب خارجی خود را در سایت مشاهده نکردید میتوانید از بخش تماس با ما، سفارش خرید کتاب خارجی را مطرح نمایید.

لینک دانلود رایگان نمونه ایبوک مدیریت پروژه

با دانلود و ترجمه بخشهای منتخب ایبوک ها و کتابهای PDF مدیریت، حتی در حد دو پاراگراف، و درج منبع آن، میتوان ارزش علمی ویژه ای به بخش هایی نظیر فصل دوم و ادبیات پژوهشی تحقیق در پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری بخشید.

در صفحه سفارش جاری، شما در حال خرید ایبوک با موضوع زیر هستید:

International Marketing: Emerging Markets (Advances in International Marketing, Volume 21) (2011)