دانلود نمونه پروپوزال آماده مدیریت

پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت

10,000 ت

پروپوزال آماده روش تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت

پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ECRM و آثارش در سطح رضایتمندی مشتری 

 E-CRM and increasing customer satisfaction, AHP methodology

با خرید این پروپوزال آماده، خواهید توانست یک نمونه پرسشنامه محقق ساخته آماده نیز رایگان دانلود کنید.

موضوع پرسشنامه رایگان پیوست عبارت است از:

شناسایی موانع و شاخص های پیاده سازی سیستم مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (ECRM)

 

سایت خرید دانلود سفارش نمونه های آماده آموزشی درس روش تحقیق پروپوزال آماده, پرسشنامه محقق ساخته, پرسشنامه استاندارد, بهترین ایبوک های مدیریت و منابع آموزشی آماده برای انجام پایان نامه ارشد و دکتری , , , , , , , منابع پایان نامه ارشد مدیریت, پروپوزال روش تحقیق مدیریت, سمینار مدیریت, پروژه دانشگاهی ارشد مدیریت, پرسشنامه محقق ساخته مدیریتی, پرسشنامه استاندارد مدیریتی؛ موضوع اصلی تحقیق: , , , , ,

پروپوزال آماده مدیریت, پرسشنامه محقق ساخته مدیریت, فصل دوم پایان نامه؛ ارشد و دکتری ؛ کیفیت عالی

پروپوزال آماده روش تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت

پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ECRM و آثارش در سطح رضایتمندی مشتری 

 E-CRM and increasing customer satisfaction, AHP methodology

 

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

در گذشته، نحوه تعامل سازمان با مشتری در قالب مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بررسی می شد. اما امروزه فناوری های الکترونیکی تاثیرات شگرفی بر قسمت های مختلف یک سازمان به خصوص نحوه تعامل سازمان با مشتریانش گذاشته است. به گونه ای که از ابزارهای فناوری اطلاعات در CRM به صورت وسیعی استفاده می شود. این موضوع خود باعث پدید آمدن مفهوم نوینی با نام «مدیریت ارتباط با مشتری یه صورت الکترونیکی (E-CRM)» شده است. نسخه جدید CRM  یا همان E-CRM  اصولا برخاسته از CRM است ولی تاکید بیشتری بر روی شخصی سازیف فناوری های بازاریابی مستقیم برای فروش و ارائه خدمات متمایز به بخش های کوچک بازار دارد. E-CRM این امکان را برای مشتری فرآهم می نماید تا با برقراری ارتباط موثرتر با شرکت، پتانسیل های خود را به عنوان مشتری بیشتر آشکار نماید تا شرکت و مشتری هردو از این رابطه منتفع شوند. E-CRM  بر روی بستر CRM  و با توجه مظاعف به فناوری های تقسیم بندی، تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتری، ارتباطات چند کاناله، تعاملات یک به یک و ارائه خدمات به بخش های خاص تری از بازار رشد می نماید.

رویکرد E-CRM

پروپوزال آماده مدیریت ارتباط مشتری الکترونیکی ECRM رضایتمندی مشتری؛ بر اساس نظر رومانو، E-CRM  پرداختن به جذب و نگهداری مشتریان ارزشمند از نظر اقتصادی از طریق کانال های جدید و حذف آنهایی است که منافع کمی را برای شرکت به دنبال دارند. وی همچنین بیان می دارد که E-CRM  با MIS و دیگر علوم کامپیوتر، بازاریابی و روانشناسی ارتباط نزدیکی دارد و پا به پای این علوم، به رشد و پیشرفت ادامه خواهد داد. به بیان دیگر، E-CRM شرکت ها را به ابزارهایی برای اجرا و پیاده سازی ارتباطات تعاملی شخصی شده با مشتریان از طریق کانال های سنتی و مدرن الکترونیکی مجهز می کند. این فعالیت ها از طریق کاربرد یک نگرش جامع در جهت تصمیم گیری درباره درخواست های مشتری صورت می گیرد. ECRM  به خواسته مشتریان درباره اینکه چگونه و چه زمان علاقه دارند با شرکت ارتباط برقرار کنند، احترام می گذارد و بر درک آثار ارتباط با مشتریان بر اقتصاد سازمان، تاکید دارد.

پروپوزال آماده با پرسشنامه و مقاله ترجمه شده
این پروپوزال یک پرسشنامه محقق ساخته استاندارد و یک مقاله لاتین انگلیسی ترجمه شده دارد.